مطالب مرتبط:
شهادت مزد خدمات خالصانه و صادقانه رییس جمهور بود
شهادت رییس جمهور در راه خدمت و مایه سربلندی آن شهید عالیقدر شد
شهادت اجر خدمات خالصانه آیت الله رییسی بود/ بر عهدمان با رییس جمهور شهیدمان پایبندیم و خدمت رسانی را با قوت و جدیت ادامه می دهیم
شورای روابط عمومی کرمان: رییس جمهور مزد سال ها خدمت بی ریا را دریافت کرد
اولین واکنش نفیسه روشن به خبر شهادت رییس جمهور در ورزقان+عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 18:552024-05-21سياسي

شهادت مزد خدمت بی منت رییس جمهور بود 


ریاست محترم جمهور یک سرمایه ملی تربیت یافته مکتب آقا امام حسین علیه السلام و انقلاب بود که قطعا شهادت این بزرگان، ملت ما را مستحکم و استوارتر در راه ادامه آرمان های انقلاب خواهد کرد.

- ایسنا/گلستان فرماندار کلاله گفت: ریاست محترم جمهور یک سرمایه ملی تربیت یافته مکتب آقا امام حسین علیه السلام و انقلاب بود که قطعا شهادت این بزرگان، ملت ما را مستحکم و استوارتر در راه ادامه آرمان های انقلاب خواهد کرد.

فرهاد شیبک عصر امروز در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور فقید و همراهانش اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی یکی از یاران صدیق را که عاشق انقلاب، ولایت فقیه، مردم و خدمت بی منت به مردم بود را از دست داد و در واقع شهادت مزد خدمت بی منت رییس محترم جمهور بزرگوار ما بود.

وی بیان کرد: ریاست محترم جمهور یک سرمایه ملی تربیت یافته مکتب آقا امام حسین علیه السلام و انقلاب بود که قطعا شهادت این بزرگان، ملت ما را مستحکم و استوارتر در راه ادامه آرمان های انقلاب خواهد کرد.

فرماندار کلاله گفت: همه ما در پایداری و قدردانی از مجاهدت های رییس محترم جمهور مسئولیت داریم لذا باید مناسبت ها و برنامه های یادبود را به بهترین شکل در سطح شهرستان برگزار کنیم.


برچسب ها: امام حسین علیه السلام - جمهور - علیه السلام - خدمت بی منت - آرمان های انقلاب - انقلاب - سرمایه ملی
آخرین اخبار سرویس:

شهادت مزد خدمت بی منت رییس جمهور بود 

شهادت مزد خدمت بی منت رییس جمهور بود